• Home
  • Who am I?
  • Facebook
  • Formspring
  • . SOMEBODY is Leaving because RAMADHAN is Coming! .

    August 7, 2011


    Rasanya, masih be;lum telambat untuk aku mengucapkan;
    Salam Ramadhan kepada sume umat Islam!
    Fuuhhhh!! Fuhhh!! Banyak beno sarang lelabah kat blog gua ni, 
    Tanda gila lama gua tak jenguk ini blog 
    ( Berikut di atas adalah typical ayat blogger bila dah lama tak hapdet belog. Keh keh )


    Seriously rasa gila kekok nak menaip kat laptop ni,
    Maklumlah, lama beno rasa tak memegang yang namanya laptop .
    Since MY BOO DELL tu, 
    Jatuh "sakit gering" (Pekataan kamus dewan bahasa pustaka nih gua rasa), 
    Koma telantar kat hosptal, mood gua nak hapdet blog ni jadik hilang terus.
    Skill menulis blog pon dah hilang jugak gua rasa. 
    ( Ceh! macam ada skill menulis blog la sangat ko ni pon didi kan? )


    Currently, memakai laptop EMAK . . .Kekok rasa nya pakai ACER ;(
    ( Haha. . .Gila gedik, padahal takda beza pon. . . Keh3 )


    So that, lepas je merembat laptop EMAK ni,
    Try la jugak nak memupuk rasa nak memanja-manja kan entry blog,
    Tapi tak berjaya . * Memejam dua anak mata, tertunduk kecewa .


    Bulan Julai lepas pon SATU je yang gua sempat update,
    Tu pon entry yang "COPY PASTE" je. Keh keh.
    Nasib baik sempat jugak update SATU kan? So, takda la nampak pemalas sangat . Heh!
    Macam POYO-POYO plak aku rasa ayat aku nih. Ahhh . . .Gasak lah! 
    Macam ada plak orang yang nak hamek kisah nya weh ko update ke tak? ADK? ( Ada Diorang Kisah?? )

     
    Miss HIM damn much !! 


    Tapi nasib baik la ajal si DELL ni panjang lagi,
    Dan sangat bersyukur emakpapan (motherboard) dia tak corrupt.
    So takda la kene mahal sangat,
    Dan tak perlu la juga gua nak membeli latop BARU . . . Pheww~

    Lastly, Happy Fasting . . .
    Semoga Ramadhan kali ini menjadi Ramadhan yang 
    penuh makna dan terbaik dari yang sebelumnya.
    Amin !





    P/S : Kalau aku cakap nak ENGKO, aku nak jugak la weh . Tak kira. Tunggu aku bawak LORI nanti datang sana hamek ENGKO ek. Tunggu ok . Tunggu! Duk dendiam kat situ, jangan gi memana . Heh!